CopyCamp 2014, to vám byla taková krásná, květinová a zaláskovaná akce. Byly to snad ony poněkud
stísněnésbližující prostory Divadla Ponec, a dost možná i kouzlo prvního jarního dne, co vytvořilo celou tu atmosféru. Ale určitě to byla zejména ochota většiny účastníků spolupodílet se na vytváření něčeho tak bláznivého, co s davem dokázala vytvářet Pavlína Louženská – průvodkyně oslími můstky programu.
Tipy pro copywritery na volné noze
Co si pro sebe z přednášek na CopyCampu i z dění ve foyer odnáším? A nemyslím teď na několik málo poznámek v notesu, ani placku “I LOVE PR”. A dokonce ani na těch pár cenných kontaktů, co se mi nějakým zázrakem podařilo navázat. Díky za ně.
Nebudu opakovat, co již bylo řečeno (viz odkazy níže). Spíše vytáhnu ze všech prezentací takovou svou vlastní zlatou nit, freelancerovskou. Stručně.
1. Poznej druhé, poznáš sebe
Seznam se s druhými. Objev sebe a svůj styl.
2. Neboj se dělat bláznivé věci
… třeba sám oslovit svého vysněného klienta.
3. Dělej práci kvalitně a po svém
Buď svůj a když máš pocit, že psát blog pro tebe není to pravé ořechové, dělej něco jiného, k čemu máš vztah a do čeho vložíš přirozeně i kus sebe.
Potěšila mě @sibiranka na #copycamp – konečně nebudu mít výčitky, že málo bloguju. Dobře o #osobnibrand a jeho cílech…
— Petra Čaníková (@Canikova) March 21, 2014
4. Pracuj na svém já
Neusínej na vavřínech a buduj si své dobré jméno. Každodenní poctivou prací se pověst buduje nejlépe. A to dokonce i tehdy, když zrovna nemáš žádnou zakázku. Tvoř si své příležitosti sám.
5. Plánuj, analyzuj, přemýšlej v souvislostech
Stanovuj si správné cíle. Piď se stále po odpovědích na otázku “Proč?”. A nemiň svou cílovou skupinu.
6. Najdi se ve formátech, které nejsou běžnou agendou copywriterů
I když nemusíš, připrav k textům na web i obsah PPC kampaně. Buď kolegiální. Piš tiskové zprávy způsobem, který novináře přesvědčí a pomůže jim v jejich práci.
Svata pravda @Medvidekpu o PR: "Tiskove zpravy malokdy pise schopny copywriter." Velka skoda. #copycamp
— Copystar Galactica (@Janishka) March 21, 2014
[reklama] Ráda bych k tomuto bodu jen dodala, že pokud hledáte copywritera, který má zkušenosti s psaním profesionálních tiskových zpráv, ozvěte se mi. [konec reklamního bloku]
V porovnání s mými dojmy z prvního CopyCampu musím říct, že copywriteři zrají jako víno a copywriting spolu s nimi. Jen tak dál.
Záznamy z CopyCamp přednášek
Pro ty, kdo se chtějí prolouskat všemi slajdy, najdete je na Slideshare H1. Záznam prý bude taky k dispozici.
Více informací přímo od přednášejících
- Karel Borovička: Logický rámec – boží nástroj projekťáka
- Marie Šmehlík Grafová: #osobnibrand
3. CopyCamp podle posluchačů
- Richard Dobiáš: 9 užitečných věcí, které byste si měli odnést z CopyCampu 2014
- Anna Sálová: CopyCamp byl lásky čas, Pavlínky zval ku lásce hlas
- Pavel Šenkapoun: Na třetím Copycampu přednášelo, poslouchalo, diskutovalo, popíjelo i tančilo na 200 osobních brandů
- Veronika Březinová: Proč nesmíte chybět na příštím CopyCampu? Jednoduše – kvůli LÁSCE!
- Martin Kulhánek: Z mého pohledu – jak se povedl letošní ročník akce CopyCamp?
- Pavel Ungr: Frndy, nejdejismus a copymáma – můj Copycamp 2014 napůl
- Tereza Vojáčková a Boris Múdry: Zamilovaný CopyCamp 2014 z pohledu ženy a muže
- Jiří Markvart: O tom, co jste měli udělat na letošním Copycampu
Zapomněla jsem na něco/někoho? Napište mi.
pirj lem click here
Wow, that’s what I was searching for, what a information! present here at this blog, thanks admin of this web page.
Neue Monaco trikot
Thanks for the information provided starsbet365