Několik let jsem měla příležitost spolupracovat s marketingovým týmem společnosti Efektim a Phono Solar (SUMEC Group). Při přípravách prezentací těchto významných dodavatelů fotovoltaických a větrných elektráren na významných evropských veletrzích jsem se coby copywriter podílela vedle webových prezentací také na vzniku desítek firemních katalogů, produktových listů a dalších tištěných prezentačních materiálů.
Odlišný přístup ke struktuře obsahu, typografická pravidla
Práce na obsahu tiskovin vyžaduje poněkud odlišný přístup k prezentaci společnosti, jejích produktů a služeb v porovnání s prezentací na internetu. Odlišná je především struktura obsahu a od copywritera je vyžadována také znalost a dodržování typografických pravidel. Práce na katalogu o desítkách stran si pak žádá skutečně precizní práci a neustále se opakující revize a korektury.
Spolupráce v týmu
Při tvorbě tiskovin jsem měla tu čest spolupracovat s evropským marketingovým oddělením, především se skvělými grafiky a překladateli. Podílela jsem se na koordinaci prací při vzniku jazykových mutací tiskovin i webových prezentací.
Komentáře