Texty pro katalogy, letáky, produktové listy a další tiskoviny

Autor: | Datum: Jan 14, 2013 | Rubrika: Reference | 0 komentářů

Texty pro katalogy, letáky, produktové listy a další tiskoviny

Několik let jsem měla příležitost spolupracovat s marketingovým týmem společnosti Efektim a Phono Solar (SUMEC Group). Při přípravách prezentací těchto významných dodavatelů fotovoltaických a větrných elektráren na významných evropských veletrzích jsem se coby copywriter podílela vedle webových prezentací také na vzniku desítek firemních katalogů, produktových listů a dalších tištěných prezentačních materiálů.

Odlišný přístup ke struktuře obsahu, typografická pravidla

Práce na obsahu tiskovin vyžaduje poněkud odlišný přístup k prezentaci společnosti, jejích produktů a služeb v porovnání s prezentací na internetu. Odlišná je především struktura obsahu a od copywritera je vyžadována také znalost a dodržování typografických pravidel. Práce na katalogu o desítkách stran si pak žádá skutečně precizní práci a neustále se opakující revize a korektury.

Spolupráce v týmu

Při tvorbě tiskovin jsem měla tu čest spolupracovat s evropským marketingovým oddělením, především se skvělými grafiky a překladateli. Podílela jsem se na koordinaci prací při vzniku jazykových mutací tiskovin i webových prezentací.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>