Květinový CopyCamp 2014 vyslovil svou lásku psaní

Autor: | Datum: Mar 25, 2014 | Rubrika: Blog | 0 komentářů

Květinový CopyCamp 2014 vyslovil svou lásku psaní

CopyCamp 2014, to vám byla taková krásná, květinová a zaláskovaná akce. Byly to snad ony poněkud stísněné sbližující prostory Divadla Ponec, a dost možná i kouzlo prvního jarního dne, co vytvořilo celou tu atmosféru. Ale určitě to byla zejména ochota většiny účastníků spolupodílet se na vytváření něčeho tak bláznivého, co s davem dokázala vytvářet Pavlína Louženská – průvodkyně oslími můstky programu.

Tipy pro copywritery na volné noze

Co si pro sebe z přednášek na CopyCampu i z dění ve foyer odnáším? A nemyslím teď na několik málo poznámek v notesu, ani placku “I LOVE PR”. A dokonce ani na těch pár cenných kontaktů, co se mi nějakým zázrakem podařilo navázat. Díky za ně.

Nebudu opakovat, co již bylo řečeno (viz odkazy níže). Spíše vytáhnu ze všech prezentací takovou svou vlastní zlatou nit, freelancerovskou. Stručně.

1. Poznej druhé, poznáš sebe

Seznam se s druhými. Objev sebe a svůj styl.

2. Neboj se dělat bláznivé věci

… třeba sám oslovit svého vysněného klienta.

3. Dělej práci kvalitně a po svém

Buď svůj a když máš pocit, že psát blog pro tebe není to pravé ořechové, dělej něco jiného, k čemu máš vztah a do čeho vložíš přirozeně i kus sebe.

 

4. Pracuj na svém já

Neusínej na vavřínech a buduj si své dobré jméno. Každodenní poctivou prací se pověst buduje nejlépe. A to dokonce i tehdy, když zrovna nemáš žádnou zakázku. Tvoř si své příležitosti sám.

5. Plánuj, analyzuj, přemýšlej v souvislostech

Stanovuj si správné cíle. Piď se stále po odpovědích na otázku “Proč?”. A nemiň svou cílovou skupinu.

6. Najdi se ve formátech, které nejsou běžnou agendou copywriterů

I když nemusíš, připrav k textům na web i obsah PPC kampaně. Buď kolegiální. Piš tiskové zprávy způsobem, který novináře přesvědčí a pomůže jim v jejich práci.

[reklama] Ráda bych k tomuto bodu jen dodala, že pokud hledáte copywritera, který má zkušenosti s psaním profesionálních tiskových zpráv, ozvěte se mi. [konec reklamního bloku]

V porovnání s mými dojmy z prvního CopyCampu musím říct, že copywriteři zrají jako víno a copywriting spolu s nimi. Jen tak dál.

Záznamy z CopyCamp přednášek

Pro ty, kdo se chtějí prolouskat všemi slajdy, najdete je na Slideshare H1. Záznam prý bude taky k dispozici.

Více informací přímo od přednášejících

3. CopyCamp podle posluchačů

Zapomněla jsem na něco/někoho? Napište mi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>