Jsem senior copywriter na volné noze, content marketér, píárista a sociolog v jedné osobě. Aktivně se zajímám o internetový marketing, PR, obsahové strategie a firemní komunikaci.
Copywritingem a Content Marketingem se profesionálně zabývám od roku 2003.
V roce 2017 jsem se spolu s kolegy zaměřila také na vzdělávání, školení a individuální kurzy na míru pod značkou Edurevolta.
Vzdělání
Vystudovala jsem sociologii na Universitě Karlově v Praze. Specializovala jsem se v rámci oboru “sociální konstrukce identit” na kvalitativní výzkumné metody, sociologickou analýzu textů a mluveného slova.
Studium sociologie mi otevřelo cestu k novým pohledům na utváření – nejen firemní – identity. Naučilo mě lépe identifikovat potřeby cílové skupiny. Oblíbila jsem si hlavně metody kvalitativního výzkumu.
Vítr (a můj muž) mne už během studií zavál ke copywritingu. Jako copywriter působím prakticky již více než 15 let, přesto se neustále vzdělávám a svou práci konzultuji v týmu marketingových specialistů. Sleduji domácí a zahraniční trendy v oblasti copywritingu, SEO, content marketingu, marketingové komunikace a Public Relations.
Publikace
Aplikace metod a nástrojů podnikatelské etiky v českém podnikatelském prostředí – Zadavatel: Transparency International – Česká republika, o.p.s.; autoři: Petr Čaník, Petra Čaníková; rok vydání: 2006.
Rozhovor
Přečtěte si o mé cestě od sociologie až ke copywritingu v rozhovoru pro Objevit.cz.
Poznejte mě lépe – Petra Čaníková: K popisu práce copywritera patří respektovat širší souvislosti.
Své znalosti a zkušenosti ráda použiji ve váš prospěch. Ozvěte se mi!
Komentáře